Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Careless
Tuesday 14 June 2011 | 22:21 | 0 voices
Balik ja dri sekolah aku makan and online :)) Macam biasa . And macam biasa tiap kali balik sekolah mesti mak aku akan tnya benda ni :
Mummy : Dapat paper apa hari ni ?
Amani : Add Math , Agama kertas 1 and Chemistry paper 1 and 3 ja . 
Mummy : So how's your result ? 
 Amani : Hmm , since Dyon dapat Add Math ja , so Add Math Dyon dapat 60 ja . B+
Mummy : Highest ? Reen ? How did she get ? 
Amani : Haruslah ! Dia dpat 91 . Err :/ 
Amani : Kebanyakan failed . Ada dapat 19 , 20 lebih , 30 lebih . And ada yg tinggi lg , 70 , 73 , 69 ....
Mummy : I want you to do better next ! (ada tanda seru kat belakang mean dia marah)
Amani : Hmm , okayy .... (masuk bilik) 

 Hmm , these all about my conversation with my mom ... I felt worst ! Hmm , Btw takpelah kan , tak meningkat and tak turun . And yg lain semua meningkat . Alhamdulillah :))


Labels:


OLD | NEW

Follow me/Twitter