Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

The Past !
Saturday 25 June 2011 | 00:30 | 0 voices
Ptg td aku taktau nak buat apa . Aku capai kunci moto start moto yg tak bapa nak ada minyak . Then pi mana mana yg aku rasa nak pii . Mmg tadak hala tuju . I have no direction where I want to go . So , I've decided to go to my friend's house , named Syahirahh . Haaa pusing dekat2 ja . Sebb jam sudah menunjukkan masa pukoi 7.15 . Pusing pusing pusing then hantaq dia balik umahh . Dk sembang sembang sat . Then aku terbuka cita pasai ex aku masa sekolah rendah . Ala cinta budus budus :) Biasa la kann . Then dia bg aku number phone budak tu . Nma dia Razif . Hahahah .. Mmg sweet ar aku dgn dia dulu nuuhhhh >.< Aku balik pi topup dulu .... Kat kedai topup tuu plak ada la geng geng taman aku dk melepak kat situ . Herrhhh ! Apa lg .... (bunyi tikus) Piqah mai number hang ? Yg tu ja yg depa tauu . Herhhh ! Sorry dude . Dulu hampa hina aku en ? So sorry again :) I wanna thumb up ... 
Herhh you main jauh jauh ! Okay sambung pasai Razif . Dah masuk topup aku text dia .. Dia tak repond . Then dia reply :)) Kami pun message lahh .... Happy ! But we're just friend okayy .

Labels:


OLD | NEW

Follow me/Twitter