Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Syed Got His Greenlight From my Parents
Wednesday 22 June 2011 | 20:37 | 0 voices
Dah aku keluaq mak aku plak yg masuk hospital . Ohh tidakk . Kesian mak aku . So td aku pi la tengok dia . Hahahah :) Ramai gak la yg ada kat hospital .. Aku pi dalam pukoi 5 cmtu . Takpa biasa la orang tua mesti la bnyak penyakit kan :)) Normal . Mak aku just darah tinggi . Hahahah . Yg bestnya hari ni , Syed Zamin Arif pi tengok mak aku . Dia sampai dalam nak dekat pukoi 6 cmtu sebab dia mai dari sekolah . So pakai lah ia dengan baju sekolah . Merapu apa ni . Takpa bukan ada orang nak baca pungg :) Kahkahhhh . Nak buat cam ayat Syahmi yg sekarang otw nak pi Jerman :)
Rindu ka dak tah ? Hahahah . Okay back to cita aku pasai Syed Zamin . Mula2 kami round hospital dlu then dia ajak aku pi kat mak aku . Maka pi lah kami dengan slumbernya jalan . Sambil dk bercakap lahh . Naik lif sampai tingkat 5 . Okay sampai . Aku tengok dalam bilik mak aku tu ramai gak la orang . Family2 lain pun ada lahh . Then aku dengan Syed masuk dalam bilik . Tengok kat situ ada pak aku , mak aku , mak sedara and cousin aku . Okay Syed malu kot . Aku pun bgtau kat mak aku ...

Mak ni kawan Dyon mai . Syed . Syed Zamin .
Dah aku kata cmtu mak aku plak kata ......
Ohhh Syed yg dok menyanyi tuu .. Mai dengan sapa ?
Aku menyampuk ... Mencelah lahhh . Syed tak sempat cakap apa lg .
Bukan Syed yg nyanyi tuu . Yg tu Syed Zafir , ni Syed Zamin , sekolah Derma :))
Hahahahha . Mak aku ingat tu Syed Zafir singer sekolah aku . Kahkahhh :) Mak aku tunjuk kat Syed .....
Tu bapak Nurul ( Nurul tu aku lah ) .... 
Then Syed pun pi lahh salam dengan pak aku . Dk cakap apa taktau . Then dok kot dalam bilik tu dalam 10 minit then aku dgn Syed turun bawah . Then tengok2 member Syed dah tunggu . Dah la hujan pi nak moto plk tuu . Takpa .. I just say him Goodbye .

The End :) 



Labels:


OLD | NEW

Follow me/Twitter