Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Beta Sangat Blurr
Saturday 2 July 2011 | 23:29 | 0 voices
Werrr . Tusyen malam ni memang membosankan . Aku smpai taktau nak buat apa dah ..Boring taktau nak habq lahh . Sebelah aku mmg takan ada orang dok . Aku pun taktau pasai apa . Ahh , lantak depa lahh . Better aku dk sorang2 . Kalau dok dedua nanti aku keja nak menyembang ja . So SHADUPP !!!!!Weh wehh .. Hmpa tau dak . Td aku balik dari tusyen naik moto ... Err saja nak habaq . Taktau nak tulis apa . But abg aku la yg bawak .. Hahaha :)) 
Hurhhh . Blurr aku ni .. Aku heran lahh zaman la ni banyak org nak pilih pasangan mestitgk berdasarkan paras rupa .. Padahal depa slalu kata 'jgn dok tgk paras rupa , paras rupa tak penting' . But depa tetap nak pilih pasangan org yg segak2 . Why why why why ?? Hurhhhh . Depa tu segak ka yg nak pilih org yg segak ha ? Bg org yg pandai lahh yg paling aku hormat and maybe akan buat aku tertarik .. Intelligent first ! :)) Acewahhh . Pandai ? But aku tak pandai punnn ... :( Aku tak kisah org nak kata dia nerd , skema
janji dia pandai . Pandai dalam segalanya . What a bright future right ? :) Untung cek oii sapa yg pandai . Sapa pandai angkat tgn ? Hahah . Okayy ni bukan face to face nak agkt tgn kann . Heee :) Saja ingin mendera .. Dera ? I'm not a criminal okayy .. Werrr

Muka suci hampa kata criminal ... LOKLAQQQQ

Labels:


OLD | NEW

Follow me/Twitter