Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Life
Saturday 30 July 2011 | 11:57 | 0 voices
Alhamdulillah . Aku rasa lega skrang ni . Sebab aku rasa aku dah pandai berdikari :) Sebab apa aku rasa mcm tu ? Skarang ni duit poket aku untuk pi skolah , semua hasil duit aku sndiri . Hmm , senang kata that's my month salary . I do not need to ask for my pocket money from my parents anymore . This is because I have my own job . But I think this is just a temporary . My first money sources , I am a teacher now . Aku jd cegu mathematic untuk anak kpd jiran aku . But aku just ajaq standard PMR ja . Aku ajaq stiap hari Ahad , 12.30 sampai 1.30 . And aku dapat RM20 . Boleh la kan . Dah mak budak tu mai umah aku pg semalam , then dia tarik tgn aku , face to face dia suruh aku ajaq anak dia . Aku just kata takpa  jela . And parents aku dah bg lampu hijau dah :) 

Then my second mone sources , aku menjalankan perniagaan . Wahhh . Alaaa , bukan buat direct selling nahh . Weerrr ! Aku jd cyber seller . HAHAHA :)) Aku ada menawarkan untuk membuat header , and edit the whole blog
Estimated price : 
Simple header , without croping any images :
RM2-3

Complicated header , within croping any images :
RM5

Edit the whole blog , including the header :
RM6-10 .
So sesiapa yg berminat tu boleh text aku ( yg kenai and ada number aku ) , boleh request di facebook , or just post dalam shoutbox ja okay . Yg tak berminat tu takpa tgk ja la na :)) I am veri enterprising . Bhahaahhh :)) So to mak , abah : Lepas ni tak payah la susah2 nak bg duit skolah kat Dyon na .

Labels:


OLD | NEW

Follow me/Twitter