Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Sejukkk !
Sunday 3 July 2011 | 13:56 | 0 voices
Werr . Pagi2 aku bgn . Mummy woke me up this morning :)) Padahai aku dah buat alarm dahh . Hahaha :)) Bukan apa , mak aku gerak sebab alarm dah bunyi but aku yg tak bgn lagi . Liat sikit nak bgn pag . Tambah2 weekend ! Bertambah liat lah saya (: But aku bgn jugak . Sebab dah pukoi 8.15 . Mandi mandi then pi lah tusyen . Hari aku naik moto . Ooppps ! Bapak aku hantaq naa . Keta abg aku pakai . Dgn sejuknya . Memang terbaik <3


Then sampai kat tmpt tusyen . Sejuk lagi . Masuk kelas lagi sejukkkk !! Werrrrr . Aku tak suka sebab nii . Bilik aku tu terlampau sejuk . Sampai aku nak tulis apa cegu dk cakap punn tak boleh . Jd kaku ! Hahahah :) Then hujan plk turunnn ....... Adoiiiiiii . Yg bestnya tiba2 blackout ! Hahaha . Rasa panas sat . Then sejuk balik . And sejuk sampai ke sudah la . Then abg aku plk mai amik lambat . Aku tunggu sampai setengah jam . Herhhhh . Tak suka menunggu okayyy (: Masuk dlam keta , sejuk lagi . Best lahhh .. It made me felt worse you know !

p/s : Jangan buat saya tertunggu-tunggu okay (:

Labels:


OLD | NEW

Follow me/Twitter