Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Slurpee oh slurpee ==
Sunday 24 July 2011 | 14:44 | 0 voices
Semala mmg punyalah kaluittt ......... Sebab apa ? Hala . Aku sampai masuk kelas 8.25 . Kelas start pukoi 8.10 . Ni semua gara2 slurpee yg sedap tu . Herhhh . Takpa , aku pun masuk kelas buat slumber ja . Dengan orang penuh dah and aku kena dk barisan last skali . Barisan belakang la hampa woii . Tak suka aku dk belakang . Tak nampak apa cegu tulis kt depan . Tp nak buat cmna dah mai lewat kan ?? Salah aku jugak kan ..

Haaa waktu balik tu aku pi plk 7E ,Sorang2 aku la wehhh ;( Aku pi dengan niat nak beli slurpee berharga RM 1.70 . Dengan perasaan hampanya aku tgk slurpee tu habeh . Tinggai yg 1.90 n 2.40 ja . So aku ternampak schoolmate aku . Then aku mintak kat dia nk pinjam 20 sen . Then dia pun bg lahh :)) Terimak kasih Hidayah Rashid :)) So termakbul hajat aku . Alhamdulillah .

Labels:


OLD | NEW

Follow me/Twitter