Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Yeahhh !!
Saturday 9 July 2011 | 10:11 | 0 voices
Hari ni aku bangun pagi dengan senang hati . Bukak2 mata aku nampak bilik aku yg kat aloq staq . Aku suka bilik aku <3
Muahmuahmuahhh !!!!!

Act aku nak cita pasai semalam :)) Bestttttt !
Okayyy . kemarin saru hari suntuk aku tak online and tak sentuh laptop sebab bukan abah aku tk bg main ..
Sebab :
  • Balik sekolah aku terus tidoq sampai pukoi4 lebih2 .
  • Pastu bangun abah aku ajak balik aloq staq :))
  • Dah sampai umah kat aloq staq kami satu family pi bejalan .
  • Malam pukoi 12 baru balik umah .
  • Then mata rasa cm berat ja :) Tidoq ! Hahahahhhh
Okayy , aku just nak highlightkan pasai kami pi jalan2 semalam :) Errr dalam aloq staq ja . 
Mula2 pi makan . Kami makan kat Tat Nasi Ayam . But aku tak makan sebab rasa cam kenyang :) So aku just makan satay . Sedapppppp :p 
Minum fresh orange . Ramaiiii . Tengah aku dk makan tu aku ternampak sebuah kedai makan .
'Iman Koeyteow'
Teringat kat Iman Yazmeen sat :)
Just abang , abah and anak menakan aku ja yg makan nasi ayam tuu . Tengok cm sedapp :(

Dah habeh makan , kami pi lepak2 depan masjid zahir . Mmg kat situ malam2 best . Dapat menjamu mata . Boleh tgk aksi macam2 . Cuma semalam ni cm teramai orang sangat lahh . Huhhh ! Penat aku . Then kat situ ada jual lampu yg dk baling2 tu (just imagine jelahh) . Anak menakan aku pun tergedik gedik nak beli . Biasalah budak2 :) Okay dah puaihh kami naik keta .. Brooommmmmmm !!!

Then kami singgah kat stadium sebab ada pasar tengah malam . Shopping time ! Werrr . Ni bukan pasar malam and dia lain sikit pada pasar malam . :)) Lain cmna ? Lain laaa . Kebanyakan jual baju2 and junkfood ja . And dia jual sampai lewat2 . 

Huishhhh ! Klimaks ! Then kami pi MacD ! :))))
Wahhh ! Yg ni best . Tadi dah makan then makan lg ? Hahahahhh :)
Aku la ajak . Sebab tiba2 tringin nak makan burger MacD :) Makan2 then kai balik :)
Penatt ... Sampai lewat . Aku penat so aku tidoqq .. ZZZZZZZZ

p/s : ENTRY kali ni tadak gmbaq :( Sebab hp aku ni bodoh  ! Time aku happy time tu jugak la battery nak kong !

Labels:


OLD | NEW

Follow me/Twitter