Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

♥ Dearest Suhairawani Sekeri
Saturday 13 August 2011 | 13:09 | 0 voices
Suhairawani Sekeri

Happy birthday to you , happy birthday to you , happy birthday to Suhairawani , HAPPY BIRTHDAY TO YOU :)

Hari ni genaplah umoq dia yg ke 16 . Dia ni org first yg aku kenai dalam masa aku melangkah ke alam sekolah menengah . Yes . That's her . Suhairawani Sekeri . Su oii .. Selama aku kenai hang aku tau hg jenis yg cakap banyak . Dengan hg aku slalu dk kutuk org  Hang penah kurung aku dalam toilet masa kita form 1 and then aku menjerit >.< Hang lari masuk kelas , then bila aku keluaq aku yg kena marah dgn Ustazah Asma , hg ingat dak :) Pastu aku rindu nak dengaq hg cakap . Hang cakap mmg kena tunggu 5 minit . Kan Su kan ? Rindu muka hang yg mcm budak-2 tu ? Mmg kita sekelas sat ja . But hang org pertama yg aku kenai dalam SMKAP :) Sorry aku tak boleh bg hadiah yg berbentuk wang , permata , intan , barang . But aku boleh bg satu text ni ja . SAYA SAYANG SUHAIRAWANI ♥ 

Labels:


OLD | NEW

Follow me/Twitter