Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Sambutan Hari Kemerdekaan SMKDSA
Friday 26 August 2011 | 14:01 | 0 voices
Jumaat , 26 Ogos telah diadakan Sambutan Hari Kemerdekaan di Dewan Dato' Wan Ahmad bg semua pelajar dan pihak sekolah SMKDSA :) Perlbagai aktiviti diadakan . Hahh ! Mmg rugi sapa yg takpi . Nynyian dan lakonan dan tidak terkecuali juga persembahan daripada para pelajar SMKDSA . Aku ? Hahhhh aku mmg sepatutnya buat persembahan but aku tarik diri . Kena nynyi lagu yg geng lower 6 nynyi (1Malaysia) .


So bila aku tak perform aku just jadi camera woman sat . Lalalalala :) Mmg aku pening pala dengan ramai orang . Tapi takpa berbaloi pening dapat . Aku dapat ckp dgn orang yg paling aku ***** . So mmg happy jugak la dengan sambutan yg happening kat sekolah . And addition of that , 5/9 ada buat majlis Sambutan Hari Raya and para pelajar digalakkan agar memakai pakaian pada hari raya . Awww best-2 . Warna warni di Aidilfitri :) Thus , Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin - Sincerely AMANI .

Labels:


OLD | NEW

Follow me/Twitter