Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Shopping
Thursday, 25 August 2011 | 17:21 | 1 voices
Ni habaq ni . Hari ni aku tak pi skolah . Hahahahahh :) Best gila bangun lewat .
Then aku pi tngok tv kat depan . Okayyy dah nak dkt pukoi 11 .
Then abg aku nak keluaq dgn abah aku and mak aku plak nak ikut so aku pun kena lahh ikut kan .
Haaa kami keluaq tepat pukoii 11 pg .
Pi Kangaq , abg aku bli smpai 4 helai (RM320)
Okay then mak aku ajak pi Padang Besaq .
Hahh aku jalan dgn mak aku and abg jalan dengan abah aku .

Jalan-2 tgk abang and abah aku bnti satu kedai . Hahhh ambik depa borong smpai RM500.**....
Aku dgn mak aku tak sempat nak beli apa-2 lg .
Hahhhh . Then jalan-2 aku nampak satu jam ni aku beli laa . RM58.99
Then aku beli baju , jacket , pashmina , jeans ,brooch , RM254 .
Yg tu yg aku saja .

Mak aku plak beli tudung , baju , kain , RM187.
Hahhh ! Mmg shopping sakan lahhh habaq hiangg !

Labels:


OLD | NEW

Follow me/Twitter