Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

What ?
Saturday 13 August 2011 | 21:04 | 0 voices

Assalamualaikum :)
Hari dah genap 13 hari dah kita puasa kan ? 13 hari dahhhh .. Nak tunggu raya plk . But dalam 13 hari tu ni first day aku pi bazar ramadhan . HAHA :) Agak ramai orang . Aku pi dengan Syahirah Mohd . Dia schoolmate aku masa skolah rendah dulu ni . So mula-2 kami pi Taman Kemajuan dulu . Hmm , rasa mcm tadak tujuan plak kami pi situ . Then baru kami pi bazar ramadhan yg dekat dgn umah aku tu (stadium).
So dok pusing-2 satu bazar tu . Ada kot dekat 5 kali , tak terbeli apa-2 lg . Then baru lah dapat ilham nak beli apa . Ragam orang kat sana ? Haaaa . Abaikan ... Biasalahhhh :))

Then lepas balik ja dari bazar ramadhan kami pi jalan-2 sat . Haaaa ! Pi jalan-2 tu wajib bergambaq lah kami.

Kami pi denai larian . Tak banyak org pun pi sebabbbb .. Yelakan nama pun bulan puasa . Just Indian dengan Chinese ja ada . So aku dengan Syahirah just menyemakkan diri . Kmi pi naik titi gantung . Ya Allah baru aku sedaq aku ni takut tinggi . Mmg cuak gila >.<








Labels:


OLD | NEW

Follow me/Twitter