Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Dia tegur aku
Monday 5 September 2011 | 17:05 | 0 voices
Assalamualaikum :) Hari ni sekolah mengadakan Sambutan Hari Raya 2011 . Hmm actually tak best punn . mmg tak best .
Hahah tp ada satu scene yg cukup buat aku tersenyum lebar .
Dengan keberadaan aku di library mmg ada tuahnya :) Dan juga keberadaan aku di counter library di situlah tempat SZ menegur aku buat kali kedua yg sebelumnya kami tidak pernah bertegur sapa . And aku just usha dia dari jauh . OMG . Dengan tak di sangka dengan gahnya dia berjala menuju ke kaunter and aku just menjeling ja kat dia . Zapppppp !!! Aku terkejut dengan dia menyuakan satu cermin muka dan menyapa serta menegur aku . Wahhhhh !!!!!
Then dia jalan and duduk kat tempat yg dia duduk td sambila menoleh ke belakang then senyum kat aku :)))) Ya Allah ! SUMPAH HATI AKU SEDANG BERBUNGA BUNGA . Then aku pun senyum balik and dalam hati dk kata 'Ya Allah betui ka SZ cakap dengan aku ni ?? Aku ni mimpi ka ??' Then aku share keseronokan aku dengan Dayah . And Dayah paham apa aku rasa .

Then aku rasa aku lenguh berdiri kat kaunter tu lama-2 , aku pun pi la cari tempat duduk dalam library tu . HAHA :)) * Aku dk belakang SZ . Wahhh ! Nak jugak aku :) Okayy then dia panggil aku :) Yg ni lagi aku tak caya . Dia panggil nama aku :)))) # First time dia panggil aku secara life . It was really unexpected ! Dia kata kat aku rajin ahh baca buku ... Padahal aku dk tengah hafal dialog untuk drama :) Tapi takpa kan .. Okay then aku rasa mcm privacy aku terganggu . Aku ubah tempat and aku dk sorang-2 so senang la sikit aku nak hafal script tu kan :) Aku hafal sambil dk tengok depan . Kebetulan dia plak dk betui-2 dpn aku . Hahhh ! Takpa lg yg tu . And aku tertengok dia and dia pun tengok aku . Dia senyum then dia dk geleng-2 kepala . Aku just senyum balik kat dia . :))

Then aku keluaq sat sebab nak cari Dayah . Then dia pun ada kat luaq . Pastu aku nak pakai kasut tu aku tengok dia and dia tengok aku . He thumbs up to me then :) Awwww . And he smiled to me .
Dia tnya aku okay ka ? HAHA , aku pun jawab okay la . * Aku rasa sepanjang dia dk tnya-2 aku tu aku rasa mcm aku buat jual mahal . Err menyesal plak :) 

Labels:


OLD | NEW

Follow me/Twitter