Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

He is not mine
Tuesday 13 September 2011 | 15:48 | 0 voices
*SIGH ..
Yuppp ! Definately he is not mine . Sorry but apparently this entry is quite bored but I just want to drop out what I felt . Thank you :)

[for Kris 2] | 130 фотографий

But apa kena entry ni dengan gambaq yg kat atas ? Errr , Aku dah tersuka dekat lelaki yg milik orang lain . Werrrrr .... >.< Yupp lelaki tu mmg tengah couple dgn org lain . And mcm mana aku boleh minat kat laki tu ...... ! Lgpun aku baru kenai ja dia tuu .. Ishhhh ! Dia call aku semalam , then kami pun cakap la .. Agak lama la jugak kami bergayut . But mula-2 kami just texting ja then dia kata dia nak call aku so aku just kata okay ja . Okay dia dah call .

Cakap punya cakap , dia mcm dk luahkan perasaan lahh pasai diri dia and he shared everything to me . And terlalu bnyak bnda yg ada kat dia and tdak kat lelaki lain . Too many okay . And tak tercerita aku pun . And pada pendapat aku , dalam setiap perkataan dia dk cerita aku tu , mmg ada message yg nak disampaikan and aku mcm nak teriak ja bila dia cerita semalam but aku ni payah sikit nak teriak . So aku tak teriak la :)

best friends holding hands - Google Images

Haa memang kami just kawan ja even aku suka dia and dia mmg dah ada awek . Alahhhh ! Suka ja .. Mesti la hampa semua cakap mcm tu , but aku ni suka yg ada makna . Eyyyyy malu lah nak cakap >.< 
Setiap kali dia cakap or message aku , ada ja dia buat something bg aku suka kat dia then mcm mana la aku tersangkut kat dia .. Adoiiiii ! And aku tak boleh la nak mention nama dia bg clue nama dia and kalau lah ada orang dapat cam aku tujukan untuk sapa mmg mati aku dengan awek dia . So just diam . Silent is better :)

*I've learnt many thing since I know him . Kalau setia kita mmg tak perlu mention yg kita ni setia . And kalau ada kawan baik , BFF best friend forever , kita tak perlu cakap hoo dia ni kawan baik aku , hidup mati bersama , susah senang bersama , teman sejati and whatsoever words you have . And kita kena belajaq menghargai perasaan orang lain , jangan dk bezakan sangat orang yg susah dengan orang yg senang sebab semua sama ja . And jangan terlalu bersikap suka membazir . Kita dk makan then tak habeh then buang mcm tu ja , kita pkiaq dak kalau la orang yg miskin tegar dapat kesempurnaan yg kita dapat and yg depa tak dapat , what they gonna do the next ? Dengan ucapan terima kasih sudah memadai untuk nak bgtau kat seseorang yg kita sangat menghargai dia and tak perlu buat something sbg penghargaan . And kalau orang tu penah tolong kita , dengan ucapan TERIMA KASIH pun dah cukup .

Labels:


OLD | NEW

Follow me/Twitter