Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Lelaki
Friday 30 September 2011 | 23:56 | 0 voices
R♥CH.

Dear boys , be the type of guys you want your daughter to be with .
So you should understand of the words I've mentioned .

Yupp ! Orang selalu cakap jangan dk susah payah nak cari pasangan di usia remaja  Tunggu sampai masuk U dulu lah apa lahh . But zaman la ni ada ka yg buat mcm tu  Maybe ada but majoritinya tadak kan . Hahahahhh . Kalau aku pun takmau mcm tu :)


Kalau nak cari pasangan pun tak semestinya nak kena cari yang handsome , kaya .. But sekarang ni ramai yang set mind 'ohh , orang yg nak jd bf aku mesti handsome ' Awat depa tak set dalam pala otak depa 'orang yg nak jd bf aku tu tak handsome pun takpa , asalkan bermaruah . Minat untuk belajaq '

Ni dak lama la aku dk tengok ramai 'perempuan' pilih lelaki untuk jadi bf depa yang keja kontrak la , mat rempit , and dari tu pun kita boleh nampak depa ni bukannya serious punn .

And orang yang nak dijadikan bf bagilah padan dgn kita .. Jangan sampai pinang tak dapat dibelah :)
HAHAHAHH .
Tp mcm mana dgn orang yg mudah sangat jatuh cinta dengan lelaki . Okay bg orang lain dia tu tak handsome . Tp bg aku la kan even orang tu tak handsome , but kalau lama-2 aku rapat dengan dia mmg aku akan suka kat dia . 

And macam dengan orang yang aku tengah admire gila . Dia memang tak handome , and dia tu biasa-2 ja . But bila setiap kali aku dngaq dia cakap , mmg drop teruih aku nii . But sekarang ni dak dahh .. HAHAHAHH :)

Kita nak suka kat orang tak payah nak tunggu orang yang hadsome . Bila kita suka kat , memang kita akan suka ja . And yang tu baru la ikhlas kan . And cuba bayangkan lahh . Kalau ada bf handsome , memang idaman ramai lah katakan . But fikiran kita asyik bercelaru 'ishh , bf aku ni setia ka dak dengan aku , kalau dia ada perempuan lain mcm mana ?' Haaa kita jugak yang sakit hati kan . Gadoh la apa .. 



OLD | NEW

Follow me/Twitter