Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

I don't know
Saturday 8 October 2011 | 16:16 | 0 voices
Archivo:167670 486631057913 532772913 6128350 6323524 n.jpg - Wiki Drama

Hari ni aku dah dapat lesen L dahh .. Werrr :p
Tapiiiiiii ....................
Waktu nak buat amali tadiii ..
Ya Allahhhh . Punya lah seksaaaa !!!! Aku rasa mcm takmau ujian moto oiiii . Mmg kalau buat yang betoi-2 pnya memang tak pass arrr . Confirm !!!! Teruk gila aku buat and moto yang depa bagi tu punnn ..
Tak lama dahh kottt !! Dah la nak suruh aku start pakai kaki , yang tau saja aku punn . Yang titi tu aku tak lepas , yang nak kena brek mengejut pun tak lpas :)

Then aku habeh ujian amali pukoi 1 lebih-2 . Then call bapak aku mai ambik . Pi kenduri teruihh . Yeahh dengan pakaian aku yang sopan saja nak pi kenduri . Semua orang pakat usha ja . And yang paling penting !!!!!
Aku jumpa 'kawan' aku dohhhhh !!!! Nahaiiii , tak pakai tudung kot . Rambut straight kot . OMG ! Lama la depa pun dah maju dahhh . Dulu still kampung lagi . But sekarang ni punn still kampung jugak . Werrr . Old school :) Dulu bukan main lagi kata kat aku tak pkai tudung .. Wahh sekarang tengok lah apa hasilnya . Aku siap ambik gambaq lag budak tu . Hahahahhhhh :) Jahat gila aku kan .. Memang punn . Rambut dia dah 'elok' dah so kena lah buang tudung tu . Okayy kami memang terbalik . Dulu dia pakai tudung , aku freehair . Sekarang aku pkai tudung dia freehair . It was miracle ! 


OLD | NEW

Follow me/Twitter