Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Kan dah kena
Saturday 8 October 2011 | 16:02 | 0 voices
Yuhuuuuu !!! Semalam aku balik A.S . Hahahhhh mood mmg happy kah sayang :) Then dah sampai umah , keluaq plak pi Kuala Kedah dgn family . Saja nak lepak kat sana .. Hahahhh , singgah kat satu kedai ni yang agak tak kemas . Dk situ makan laksa . Hahhhhh , tapi aku tak makan punn . Then kat sebelah meja kami tu ada la geng-2 yang smart :)




Hahhh tiba-2 geng tu semua bangun then pi kat jalan then sekat jalan utama . Rupanya depa tu polis semua . Hahahahhh , actually family aku mmg tau dah kata tu polis sebab abang ipar terlibat jugak dengan road block tu . Dapat information awai-2 lagi . Perghhhh !!!!!

Yang budak-2 muda yang dk lepak kat situ , yang naik moto tak pakai helmet , tadak lesen pakat cabut arrrr :)) Syok gila tengok depa tu semua cuakkk .. Hahahahhh . Aku ni siap ambik gambaq lagi . Nak tengok dak ?? Kat bawah ni :




Bukan setakat gambaq ja . Siap ambik video lagi . Hahahhh .. Malu gila kot depa .  Yang geng-2 perempuan bnyak jugak yang kena . 
Jahat gila aku kan :))
Ohh lupa aku ni kan tak guna and pentingkan diri sendiri :)



OLD | NEW

Follow me/Twitter