Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Rasa malu dak ?
Sunday 16 October 2011 | 22:27 | 0 voices
Porque há o direito ao grito.

Dok saja-2 , aku teringin la plak nk post pasai satu cerita ni . And hundred percents it is related to me . Thank you for being alert of mine . Ni kisah sebelum aku pkai tudung I mean masa aku free hair . Hmm , taun ni lahh ... 

DP aku semua tak pakai tudung . Then dalam fb aku start la add member-2 ku yang belum aku add lagi  Then aku add la sama budak-2 cina kelas aku tu . Ohh okay , depa dah approve aku :)

Then satu hari tu dalam kelas aku . Aku saja la nak kacau budak cina dalam kelas aku tu . Hmm mcm biasa la depa semua tau aku ni mmg akan kacau orang and suka buat bising dlm kls . Then budak cina tu kata kat aku  :
'Eh , kamu punya profile picture tak pakai tudung kan ? Saya nampak kamu .. Haaaaaaaaaa , kamu tak pakai tudung kan ? Kamu tau tu dosa kan ? Masuk neraka nanti kamu . Rambut kamu terbakaq la kamu .
Hahhh , so bila aku dengaq dia tnya mcm tu , aku terdiam sat . Then aku belah mcm tu jala ... And budak cina adalah lelaki . So pandai-2 pikiaq sendiri lahh . And sekarang aku sedaq :) Ada sesetengah masa orang bukan Islam ni lebih Islam dari orang yang bukan Islam . Boleh pakat ambik pengajaran lahhh . *Post ni tadak nak tuju kat sapa-2 , just untuk diri aku sendiri . Terima kasih .


OLD | NEW

Follow me/Twitter