Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Tired
Monday 24 October 2011 | 00:55 | 0 voices
Heyy heyy heyy heyy .
Aku dah kembali untuk post benda-2 alah ni :) What's the point babehh ?? Heyy you , see the title lahh .. Lalalalllaaaa 0.o 

Who are not able able to read the post title , I believe there was something blocking in your own eyes . Please check your eyes ...
Just kidding .. Fuhhhhh ............... :\
*SIGH .....

Malam ni aku nk story pasal bnda yang dah 2 hari berlalu (hari Sabtu)
Ada kenduri kat rmh Aini Athirah . Kenduri akikah nak buah dia so dia ajak semua mmber dia . Werrrrrr ... mmg nama ja kenduri but aku , Pipah , and Jihah pakat pakai baju biasa ja . Sebab dah dpt greenlight dari tuan rmh . Dia kata tak payah pakai baju formal untuk kenduri , RIMAS ! Then sampai-2 ja kami makan terus . Dok bising-2 sat kat meja makan ... Then masuk dlm rmh .

MISI bermula . Kami ni start jadi waiter tanpa gaji . *Correction : waitress.
Aku : Tukang basuh pinggan .
Pipah : Tukang basuh pinggan 2 .
Faam : Tukang basuh pinggan 3
Aini : Tukang angkat pinggan dari luaq .
A'a : Tukang angkat pinggan dari luaq 2 .

Then petang tu plak mmg hujann .. Hahhh aku mmg suka dok main hujan nii . Tambah dengan nak kena pegang pinggan yg bertimbun-timbun tu and redah tgh hujan . Mmg hobby la tuhhh .. Kan pakcik kan ? Tkpa pi knduri situ mmg jumpa bnyak kawan-2 lama . Untung la aku ada kawan :) Bak kata aku , kenduri dapat mengeratkan hubungan silaturahim . Yg tu yg penting kenn .... Huuaaaaaa ....


OLD | NEW

Follow me/Twitter