Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Buruknya perangai .
Saturday 12 November 2011 | 10:58 | 0 voices
Murder City

You faker , pergi jauh-jauh ! Eyyyy , sumpah meluat gila dengan perangai U . Benda dah clear depan mata still nak tipu lg . Ewwwwww ... Lu ingat gua bodoh , lu lagi bodoh . But I just let it be like that . Nevermind my lil cousin , buat la apa-2 pun selagi hang mampu . Tutorial aku hang copycat habes then gunakan untuk nak edit blog orang lain then sepatah haram tak credit pun aku . SIAL sungguh ! Pastu aku dah nampak terang-2 tp stil tkmau mengaku . Bagus-2 .

And listen to my words please , lepas ni jangan harap aku nak ajar hang apa-2 aku akan jawab taktau ja . Eyyy geram lahh aku . Mcm hang pulun ja . Orang nak buat dia pun nak buat . Haa ambik-2 . Aku nak bg nihh . Aku rasa mcm nak buat private semua tutorial aku dari hang . Tak kisah kedekut or apa-2 , sekali aku bengang haa memang teruk ahh >.<

OLD | NEW

Follow me/Twitter