Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

GOAAALLLL !!!!!!!
Monday 21 November 2011 | 23:55 | 0 voices

Okay , just abaikan muka aku ni okay .. Muka yang sememangnya annoying ni menunjukkan aku sangat bangga dengan pasukan bola sepak negara ni . Yeahhhhh .. Aku tengok dalam tv ja pun terasa penat depa dk sepak bola . Mana dengan menstrual pain lg , lagi terasa sakitnya lahh . Dk risau pasukan Malaysia kalah . Hehehehhhh .. Saayaaanngggg Khairul Fahmi Che Mat sebab dia berjaya menghalang sepakan penalti yang terakhir dari pasukan Indonesia . Muehehehehhhhh ... We love you !!


Jyeahhhhh !!! Aku yang tak minat sangat bola malam ni terasa terlebih semangat even bukan aku yang main bola . Wahhhh !!!! Yang memang cannot go gila . At last display , ada diorang tunjuk sorang dari penyokong Indonesia menangis sebab pasukan Indonesia kalah . Heee seriously tak boleh belah babesss !! Whoaaaaaa >.< Menangis sampai keluar air mata tuuuuuu . Boooooo *time aku nak booo kat tuan rumah niiii . Kuang ajaq . Malaysia menang tadak sapa pun yang nak sorak kat depa tu . Takpa-2 , di sini Amani akan tolong bersorak sekuat-kuatnya :) Kheeeeeeeeeee :D



OLD | NEW

Follow me/Twitter