Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

I'm so fly .
Wednesday 9 November 2011 | 00:43 | 0 voices
Come rain or shine, high hail or thunderstorms.

Far and and far and far and far awayyyyy .. AWAYYY :)

I'd start to face the books and papers tomorrow . #Maybe 'cause I'm not sure whether to skip school or not . There's a reason to skip school and don't . I just feel like I'm watching nothing when I put my sight on tv . My thought has been away from my mind-box . Okayyy , out from this .

Ohh , this is the main story . Wahhh mcm berita pulak . Mak aku dah dua hri deman kuat smpai tak boleh bangun ? And can you imagine for me ? What will happen if there's no hand of my mother to overcome the 'kitchen's attitude? ' Ohh . So I took place all her jobs . So Imma new mama now . Heyy you , listen to me , can you ?? Okay , good ! Baru aku tau mak aku penat dk kemas-2 dapur , basuh baju kan ?? And kebetulan anak-2 buah aku ada kat sini . Still children so paham-2 jela mcm mana perangai budak-2 tu .

Please, Please, Don't Leave Me. | Flickr - Photo Sharing!

Bangun pagi aku buat mcm aktivti biasa , online . Then smpai pukul 1 mcm tu aku sedar yang aku sedang lapar . Then aku pikiaq . Hmm sapa yang nak masak nasi ? Mak aku ? Ohh it can't be like that . I can't leave them up . I need to do something . Aku ada dua orang anak buah yang kena makan . So aku masuk dapur then masak nasi . And sbg seorang manusia yg sememangnya taktau masak aku just goreng telur and aku and anak-2 buah aku makan yg tu ja untuk lunch hari ni . #Terasa mcm mak orang sat .

Come rain or shine, high hail or thunderstorms.

Pastu aku pi sidai kain , ni lagi satu pekerjaan yang aku jarang buat . And honestly aku tak reti nak guna washer machine mcm mana . Whatever your words ! Sidai la aku smpai habes kain tu then bila dah kering angkat semua tu . Pastu petang aku terasa lapar lg . Yang tu pun aku tau aku and kami semua kena makan . And aku pi la kedai runcit kat depan tu and beli maggi . Haaa amekauuuu . I ate a rare thing to me , thank you (:




OLD | NEW

Follow me/Twitter