Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

One two three .
Monday 28 November 2011 | 22:14 | 0 voices
Assalamualaikum ..
Okayy hari ni kiteww bangun awal then hantaq kain untuk dibuat baju sekolah .
Okayy I'm still a student . One year left to be a student okayyyyyy !!!
Kiteww balik Alor Setarrr .. Muehehehehhehhh ...

Agak happy lah hari niii . Tapi yg tak boleh tahan , waktu aku dengan parents aku dk tengah makan kat Kuala Perlis , *sblum pi Alor Setarr , singgah makan kat situ la sat . Then ada satu mamat ni lalu depan kami then tiba-2 abah aku kata , "Wehhh , comeyy budak tu..." Weerrr spoil lah jugak dengar ayat tu . Aku pun rasa mcm nak tergelak kuat so gelak lah aku . Mak aku pun tergelak sekali . Tapi mmg comeyy pun dia tuu . Actually perangai abah aku memang mcm tu . Pelikssss sikit :) Okayy , abaikan okayy ....


Ni picture sebulan yg lalu kot time kenduri and aku tak pakai baju kurung sebab baru balik dari driving-test . Guess what ? Bapak aku bukan berumur . Mesti at your first-sight korang akan pikir umr dia dah 70 lebih kan ? Muehehehhhh ... Bapak aku bgtau rambut dia tu memang origin dari dia muda-2 lagi . Macam penyakit genetik . Lebih kurang arrr ... Nak berkenalan boleh ... PM me :)

Ahahahahhh , apa kau merepek ni Amani hahhh ?? Werrr , boring ea baca ? Nevermind , but thanks to sapa-2 yang sudi baca entry nii .. Aku tak tau sangat nak attract visitor masuk blog aku nii .. Sapa nak baca , baca .  Sapa yg tak sudi boleh chowww jaaaa .. Okayyy 
Let me touch your nose (:





OLD | NEW

Follow me/Twitter