Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Second time .
Friday 4 November 2011 | 20:58 | 0 voices

Okayy . Actually aku memang rasa bengang sebab aku punya excited nak balik rumah then aku pi la kay garage tempat aku parking moto . And guess what ? Helmet aku hilang untuk kali ke dua . And aku pun dah rasa malas nak pi report sebab memang pihak sekolah takkan ambik tindakan apa pun . Macam biasa la aku simpan helmet aku tu bawah sit moto but biasala penyangak yg memang desperate gila nii mana tau dosa kan so depa main ambik ja yang mana depa suka . Aku pun mulakan langkah yang tak berapa nak berdaya ni pi kat tempat duduk and aku pinjam phone Makyam then call abah aku and suruh dia hantaq helmet . Yelaa , kalau tadak helmet aku nak balik macam mana . Ceyyyy , free-2 kena saman nanti sebab tak pakai helmet .

Heyyy .. Kau pakai la helmet aku , aku doakan kau supaya kepala berulat . >.< Mood : GERAM!!!


OLD | NEW

Follow me/Twitter