Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Up to you .
Monday 14 November 2011 | 18:47 | 0 voices
Everything Inspiring..

Hell-o ! :o Today was a day named Monday and we are doing nothing on MONDAY . zzzzzz .. The good thing that you must know , I do not skip school today (: That's such a common . And the bad things that also you must know I'm doing nothing , we are doing nothing . Credit goes to SPM's candidates and my absent classmates . They made us had learnt nothing today . I can count on how many study left in our class (:

So we had our morning assembly but at the other site . Lalalalallaaaa . Dk cari port tempat nak lepak sebab kami semua tau sekali lagi budak kelas 4 Sains 1 takkan belajar lg untuk hari ni . So kami pi mana ? Hahahhahhhh , kami dk kat surau sekolah . Tengok movie and aku terasa mengantuk si tidur la dulu but Iman dah mendahului :) Dia tu memang . Dengan wakt dk tengah sejuk-2 , perghhh memang best la kalau nak tidur .
I need you like a heartbeat

But kawan-2 aku yang lain still kept watching movies . So tidur aku sampai tak sedar mana . Jaga-2 dah terasa lapar so it's mean perut memerlukan makanan . So pi rehat awal la sama dengan lower form . Then aku , Hidayah and Sue kena masuk kelas sebab stgi time BI kami kena buat ULBS . Brapa lama dah asyik postpone ja . Sambil dk tunggu teacher masuk kelas , aku saja nak menggalak nak belajar bahasa Cina . Dk merapu-2 sat teacher masuk . Then dah settle kami punya ULBS time teacher nak keluar kelas tu aku cakap la satu benda yang aku belajar td *dalam bahasa Cina . Aku kata 'wo tao yan ni' . Benda tu random terkeluar dari mulut aku . Tanpa memikirkan maksudnya aku cakap kat teacher mcm tu and semua budak Cina gelak kat aku sebab maksudnya saya benci kamu :)

OLD | NEW

Follow me/Twitter