Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

No yes no yes
Monday 5 December 2011 | 15:02 | 0 voices
♡ dollzi.tumblr ♡

Hey you ! Surprisingly semalam tengah aku dk relax-2 atas sofa . Saja la aku nak explore handphone aku tu . So aku bukak la cover belakang . Then cover tu jatuh atas lantai . Then aku ternampak satu objek yang pelik terlekat kat cover tu . Siap ada pita pelekat lagi . Okay aku pun ambik la nak tengok . And guess what ? Benda pelik tu adalah memory card aku yang hilang sejak 3 bulan yg lalu . 

Memory card tu hilang sejak aku repair handphone sebab rosak dimamah perfume aku yg tumpah dalam beg . So aku kena hantaq pi repair la . Kalau tidak ia akan memudaratkan lg handphone aku . Werrrr ... Then handphone aku dh siap tau . So aku kena pi ambik la . Then aku sampai rumah tengok-2 port memory card tu kosong and tadak memory card dlm tu .

So aku pi pulak ke kedai yang sama and ask about the memory card . LOL , he didn't know anything ! Hmmphh okayy . So aku kena terima kenyataan yang memory card tu hilang ! Werr dah la ada gambaq yang baru aku snap dengan member-2 sebab handphone aku rosak pd hari aku keluaq dengan member-2 . So aku tak boleh la upload picture dalam fb kan  Werr sedih tau ? Hmm pastu aku ambik tindakan untuk beli memory card baru disebabkan memory card lama kan 'hilang' . *sigh ..


Hahhh and selama tu aku dah anggap yg memory card aku dah hilang . Hmm it's okay . Then bayangkan if something tu dah lama kita cari and memag cari merata tempat . But at last kita jumpa benda tu di tempat yang memang amat mudah !!! Eyyy rasa mcm nak hempuk ja apa bnda yg ada kat kita kan . And mcm tu la aku rasa !!! Werrr >.<

OLD | NEW

Follow me/Twitter