Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

01\01\2012's
Monday 2 January 2012 | 00:36 | 0 voices
Heyyy sapa yang rajin baca , baca jela yeee -.-

Malee Modesto

Hi awak awak awak semua *mcm banyak org baca blog aku ni -.-
Ahahahhh nvm . Hari ni memang aku puas hati lahh sebab aku boleh me-relax-kan otak aku yang kian lama terperap dalam rumah . Woooooooooooo ... Hari ni sekali lagi aku bangun lewat and too late baby ! What was that time ? 12.04 . It's late for me . Even this is a year o new . What's going to born next ? 

Tengah hari tadi aku pe kenduri . Satu family pi . And aku terkejut jugak sebab bangun-2 dari tidur dengaq bunyi hujan . That's meant hujan lebat td sampai aku yg dk dalam bilik pun boleh dengaq . Yes bilik aku memang soundproof . Huuu then hujan still doesn't stop . But sometimes best jugak dk dalam kereta tengah dk hujan but sejuk la kann .. Memang ak pi kenduri but tak makan pun just minum ja sebab kenyang lagi . Pastu kami balik ..

Then petang tu aku rasa memang boring siak arr kan . Aku apa lagi start calling my friend , Syiera . Hahahhhhh . Kami nak pergi somewhere yang sememangnya rahsia and tujuannya juga akan dirahsiakan . LOL , best baak dapat pegang baby yg kecikkkkkkkkkkk . Rasa mcm tak confident ja aku nak pegang sebab kecik sangat . Baru sebulan lebihh .. Alololooooo comelllll sangat . Actually aku ni memang suka budak-2 . Kalau yang kes buang anak tu kan , bg kat aku pun takpa . Aku sanggup bela -.- Okay let this pictures figure what I'm talking about :)





Then we're heading to Kuala Perlis . Hahahah saja nak ambik angin . Nak tengok gelagat orang . Syokk ooooooo ... Hmmm jd pembonceng ja . Muahahahh .. Then kami singgah kat masjid terapung . Ramai gila orang . Aku rasa mcm tak selesa nak jalan sebab seluar aku ni nak tutttttttttt .. Okay -.- Pastu kami balik . Haaa masa stop kat traffic light , ada satu kereta kancil ni , aku mcm dengaq dia panggil nama Amani Yaakob ! Okay aku tak sure sapa lgpun malam and kelam and aku ni pun rabunn . Hahahah . Then kereta tu kejaq kami . Lama jugak laa . Nasib baik Syiera boleh speed time bwak moto . Kalau aku memang hampeh ! Kat satu lg traffic light , kami stop memang kat tengah-2 jalan arr . Hahhahh it's supposed to be like that b nvm . Pastu rupanya kereta yg sebelah kanan and kiri kami nak berlumba . So memang kami dk tengah-2 tu kecu habes arr dengan bau hangit tayar tuu . Perghhhh dengan dalam kereta tu penuhh org and masing-2 dk ketuk tingkap ja kat kami -.-



OLD | NEW

Follow me/Twitter