Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

I wish I could do everything
Wednesday 18 January 2012 | 21:19 | 0 voices

In progress ......

- Nak siapkan report Chemistry (2) , by hook or by crook !
- Nak kena siapkan English grammar exercise . *tak buat pun takpa tp malas nak tangguh kerja .

Sebab sebab kena siapkan report Chemistry :

- Cikgu tu garang gila , cikgu disiplin .
- Malas nak dengaq dia beletiaq la .
- Semua orang tak suka tengok muka dia yang sentiasa masam .

ohsopictures:

via ohsopictures

Masing masing dok pikir ja macam mana nak bagu cikgu tu senyum even for one second *in our class . Hahahahh tau la kami kelas tak pandai pun cikgu . Budak kelas number 2 lain la macam budak kelas first tu . Heeeeeeee ... And fyi , right from now , I'm with my Chemistry books . Trololollolll -.-

p/s : Kalau aku agak boring waktu aku dok siapkan report , aku update lagi , okay ? :)


OLD | NEW

Follow me/Twitter