Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

A m i n a h !
Tuesday 24 January 2012 | 00:53 | 0 voices
*Actually aku tadak idea nak letak tajuk apa , tu yang memandai ja letak A m i n a h ! Jangan la marah sesapa yang nama Aminah kat sini .

Actually aku terasa boring sesangorttttttt. (sangat) Werrrr tadak idea nak buat apa . Aku dok mengadap laptop ni dari petang td aku rasa . Pastu tengok tengok ada member member aku mai . Then depa ajak keluaq . Hahahah aku pantang orang ajak keluaq , ya saja lah aku pun . *And I forgot to switch off my laptop . Ahahahh nevermind . Kami pi mana ja pun , dalam Perlis jugak kan . Tadak kesudahanya . Errr saja ronda buang minyak

Member aku dok Penang . And dia balik mai Perlis . Saja ja dah lama tak keluaq , gosip gosip dengan dia . Kami keluaq jala . That's our habits . Pusing pusing pusing . Tengah dok sembang sembang dengan Anis , sambil aku dok bawak moto , ada la sebuah moto ni hon kami . Perghhh cek abang , silap hon ka ? Terkejut tau dak . Okay the way of ignorance ! Kena maki sat depa tu . Tp aku cakap tak kuat la . Just kami dua ja yang dengaq . 


By then , kami pi hantaq member kami balik . Then si Anis ni ajak aku pi meronda lagi . Aku pun go on jela . Then sampai kat satu traffic light ni , tengah aku dok cakap cakap dengan Anis . Aku nampak kereta kancil kat seberang jalan *maksudnya kat depan , dok bagi isyarat lampu . Werrr hang gila ka dok angkat lampu siang siang buta ni ! Hmmmhh pastu aku tengok kat tempat driver tu . Dia dok waving time pulak dengan kami . Hahah nasib baik lampu dah hijau so jalan . Yes I went through without turning back my head .




OLD | NEW

Follow me/Twitter