Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Today .
Wednesday 4 January 2012 | 22:50 | 0 voices

Tewwwwww , harini first day titew kat sekolah . Hahahahahh , don't me expect me got too excited with this first day , okay . It was bored and bored and finally too bored . And masa abah aku otw nak hantaq aku pi sekolah memang jalan queue lahh even langit still gelap . Biasalah first day memang wajib akan jd mcm ni . Turun ja tapak kaki aku ni ke lantai memang 'ahh aku still budak sekolah yang have to put a sort of uniform on  my body' . Hmhmmm okay . That's the fact ! Then masa kat assembly td memang aku rasa skema gila , *memang skema pun confidentally aku berdiri dengan belakang aku ada Dayah and Reen and listened up to the useless speeches ! Hahahahahhhh . And tiba-2 cikgu informed yang MB nak datang sekolah kononnya nak melawat bg first day ke sekolah . Hahahahhh , gila ! Then we have to listen up to his speech . Okay and for the second time I need to let my ear catch whatever the words released . How nice .

Then naik kelas . Perghhh kali ni kelas aku memang tingkat atas lahh . Memang di negeri awan-2 la kononya . Eh nak tau ? This year I had changed my class . Hahahahahhh , do I care ? Nevermind -.- And guru kelas aku memang terbaikkkkk . Puan Noorfarheen . Hahahahh , awesome ? Dia guru disiplin werrrrrr . And kebanyakan cikgu yang akan mengajar killer subject semuanya hampeh punya ... Whoaaaa what the ? I'm going to offer myself to burn me out . Outtaaaa !  Hahahahhhahh , cuba teka ? Aku ni Nurul Afiqah Amanii bt Yaakob jd penolong ketua kelas .. Hahahhahh , okayy 

I've went to somewhere this evening . Hahahahahh ... Photoshoot . Saja bosan taktau nak buat apa . At first just nak lepak-2 ja , pastu dah camera kat tangan , ape lagiiii hehhhhhh :) And today was awesome . With him and him . Hahahahhh but ada la sesetengah makhluk Allah ni suka sangat busy body pasal orang lain . Bestfriend katanya so nak kena protect la bagai . What the ? Hahahahhh , but Eiin just said , ignore them and he started to flirt me again :) Okay , happy ! And you were caught my little girl , awak tu cuma cakap kat cermin sebab awak maybe tak sedar yang awak dah menyebabkan satu couple ni terpisah , so please mind your own business . Don't pretend that you are the best friend ever . Eh nak ugut ke kak ? Hahahah , memang aku takut . Okayy saya tak kisah awak nak buat apa pun , but jangan la buat something yg keterlaluan . Tak suka :) , okay ? Let me end this chaotic with a very peaceful picture . Muahhh . ILOVEYOU Eiin :)




p/s : Harini , esok titeww sayang awak , hubby :)

OLD | NEW

Follow me/Twitter