Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Why why why why ...........
Monday 23 January 2012 | 12:26 | 0 voices
Heiii . I'm talking about Add Math ! Huarhhhhhhh . I love Add Math ! Yes memang aku suka Add Math . Dalam banyak banyak subjek Add Math la saatu satunya subject yang aku semangat homework ! Errrrr :\

Tp kenapa bila mai time exam result aku teruk ? Tak penah nak dapat A+ ? Werrr orang lain dk apat A+ belambak dalam kelas aku ! Hahahahahh , maybe aku ni tak cukup buat latihan la kot ... Hmhhhh . Jelly jelly ! Takpa . Aku nak try untuk exan untuk this first term . Hmhhh wait and see . But mesti cikgu akan masukkan tajuk form 4 jugak kan ? Werkkkk ! Ni yang aku tak berapa nak gemor ni . Hrrr mengantuk ja aku dengaq . Bilakah tiba masanya ? When when when ???

Ahh okay . Stop nagging Amani ! Hahahah semalam aku terpikir nak tukaq phone . Saya nak pakai phone baru , boleh dak ? Werr rasa mcm jemu pakai Satio ni . Taktau pasai apa .. Rasa mcm dh lama gila aku pakai but rasanya baru ja setahun lebih ja . Hahahahaha bodo ! Rasa mcm dk berkenan Xperia Mini Pro . Comey sesangat . Tapi kalau dipikirkan balik mcm rugi la kan nak trade in . Tp nak buat cemana dah berkenan yang tu , takpa . Tunggu masa ja ni ! Okay I couldn't wait ! Bye :*

OLD | NEW

Follow me/Twitter