Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Examinicous
Friday 18 May 2012 | 15:34 | 0 voices

Hai, memandangkan exam baru saja habeh, so pelbagai rancangan telah dirancang olehku. Hahahha macam la aku ambik semua subjek.. Eh what I mean? Aku baru lepas terlepas dari penyakit. Penyakit apakah itu? Cervical lymph............ 

Perlu ka ada titik-titik tu? Yes bagi aku perlu sebab aku sendiri pun taktau penyakit apakah itu? Yang aku tau hanya lymph node yang menghasilkan antibody dalam badan manusia. Inilah jawapan budak belajar BIO, okay? Yess memang aku tak dapat nak jelaskan penyakit apakah itu. Sebab I can't read what the doctor wrote down on a piece of paper. Hanya perkataan itu saja yang dapat aku recognize. 

Maka betul lah kata orang, tulisan doktor amat sukar untuk dibaca. Yaa memang aku akui. Fyi, aku dah pi check kat hospital sebanyak 5 kali. TETAPI, tetapi ya tetapi. Ada tetapi. Tetapi sebanyak 5 kali itu doktor di hospital kerajaan masih tidak boleh nak diagnos penyakit aku. Eyyyy penat tau dak dok ulang alik pi hospital. And dah 3 jenis ubat antibiotik dah diberi. Pelbagai bentuk, warna dan rasa. 


And at last aku pi klinik swasta and doktor tu buat surat refer terus ke hospital. Hahh! Baru doktor kat hospital kacau kalut. Nak ambik darah la apa laa. So 22 ni kena pi hopital buat ultrasound. 



OLD | NEW

Follow me/Twitter