Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

'Introducing myself'
Saturday 19 May 2012 | 23:14 | 0 voices
Hi! Happy dak harini? Huisshhh hampa mesti kena happy. Wajib happy. Errr tp tu bukan satu hukum yang memang telah dimeterai oleh sesiapa okay. Aku sendiri ja yang buat. Anyways, aku tak happy sangat pun harini. Aku tidur ja yang banyak. Memang aku spent time harini untuk tidur ja. Zzzzzzzzzzzz

So sebab apa title aku pada kali ini 'Introducing Myself' ? Actually ada kisah that's why aku post tentang ni malam ni. And thank you those who are reading this :)

Cerita bermulaaa...........
Venue: Kedai makan
Character: Mak, aku, Zygote


Satu petang ni, aku dengan mak aku keluar makan tau. Kedai tu dekat ja dengan rumah. SO bila dah sampai kat kedai yang berkenaan tu, dah order apa semua. Tiba-tiba ada satu mamat ni masuk kat kedai tu. Hahahahah at my first glance, aku dah tau si mamat (zygote) tu setaman dengan aku and plus member kepada abang aku.

Pastu dah selesai makan, ala ala nak balik la kami pun. Pastu tiba-tiba, "nak balik dah ka makcik"? Sapaan si zygote. Derrrr dah nampak kami dah habis makan and dah mengangkat bontot semestinya laa nak balik kan. Tapi mak aku menjawab dengan penuh slumbernyaaa. "Ya nak balik dah"...

"Eh macam nak kenal la. Adik ni dok mana?" Soalan yang ditujukan oleh mak kepada zygote. "Dok satu taman dengan makcik la", jawapan si zygote. "Lerrrr yeka? Anak sapa hah?". "Anak Pak Ali", jawab si zygote. "Pak Ali mana? Taman tu banyak orang nama Pak Ali", mak aku punya jawapan. At the same time, aku dah tergelak tahap cipan arr. Tapi kutahan di dalam hati bagi menunjukkan kesopanan :)

Zygote pun cuba meyakinkan mak aku dengan sekali lagi memberi jawapan "anak Pak Ali lorong 4". Mak aku tanya lagi, " Ada dua orang nama Ali dalam lorong tu, yang mana satu?". And aku dah boleh nampak riak wajah zygote yang memang dah malas nak jawab soalan mak aku. And at last, dia jawab jugak "Hmmm anak Pak Ali Jebon" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHHH!!! Sekali tu memang aku dah tak boleh nak tahan gelak okay. Aku tergelak okay. Memang susah dia nak mengaku gelaran yang diberi kepada bapanya. Hahahahahah bayangkan seorang anak sendiri mengaku dengan gelaan yang diberikan kepada bapanya. Omayyyyyy, gelaran yang lawak dan aneh.....

OLD | NEW

Follow me/Twitter