Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Ohh lelaki dan perempuan
Friday 18 May 2012 | 22:09 | 0 voices
amazing, beautiful, beauty, boy, fashion - inspiring picture on Favim.com

Errr emm menarik tak title yang aku letak tu? Normal la kan lelaki and perempuan. Tetapi fitrahnya masing-masing lelaki dan perempuan dicipta berpasangan. Tapi yang sangat abnormal tu, skinship antara lelaki dan perempuan yang masih tidak menjadi halal kepada mereka. Tolong la paham sebab aku ni menjadi ala ala ustazah sekarang ni? Okay banyak sangat dah aku dk nampak sekarang ni. Perempuan dengan lelaki naik moto sekali and satu moto. 

Eyyy aku suka bayangkan as if aku di tempat mereka mereka yang naik moto sekali tu. What if you go by masing masing punya kenderaan. Erhhhhh.. You know what will I feel? Hahahahahha.. Orang semestinya akan memandang kita. Dengan pandangan yang sinis semestinya. Eyyyy bayangkan bayangkan bayangkan.. Tengah-tengah naik moto, berpelukan mesra yang 'nikmat' tu tiba-tiba excident ka, kena tahan polis ka.... Ha kan? Ni adik kak abang, polis takkan lepaskan macam tu saja okay. Eyy tak pasal pasal mati bergelumang dengan dosa. 

Takkan ada orang akan dipandang mulia bila naik moto dengan lelaki bagi mereka tiada ikatan yang sah, okay. Hmmm okay aku ni pun bukannya baik sangat. Tp at least aku kena suarakan pendapat ni kan? Ehh macam seronok pulak mereka mereka bila orang lain sorakkan mereka. Ohhhhh tidakkah engkau tahu sorakan tersebut hanyalah hina semata-mata? Haishhhh malu kat kucing jela... Alaaaa nomeynya kucingggggg :*

Kalau ya pun tunggu la sampai mereka mereka dinikahkan. Hahhh! Time tu nak sentuh apa pun sentuh la! Tadak sapa nak mengata. Herhhhhh... Keep avoiding from illegal skinship. By the way, sebelum apa apa aku mintak maaf la kalau ada sesiapa yang terasa. Tak maksudkan sesapa pun okay. Ingat, aku mintak maaf ni. Tolong la bagi. Terima kasih :D


Facebook

Senyum okay senyum sepuasnya :D



OLD | NEW

Follow me/Twitter