Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Hospitalized.
Monday 4 June 2012 | 21:01 | 0 voices

Peace be upon you :)

I'm just teeling you that I've been hospitalized for 8 days. Hahahahhaha boring boring boring. Errr at first tu, aku pun tak expect kata nak masuk wad. Mula-mula tu aku pi check kat klinik swasta. Then doktor tu check la tempat-tempat yang berkenaan and then dia bagi prescriptive ubat untuk ambik kat dispension. Dia bagi ubat untuk aku makan laaa. Then esok tu doktor suruh pi klinik tu balik sebab dia recheck. Aku pun pi la dengan takpi sekolah. Tapi takpa doktor tu bagi mc. Itu yang menarik.

Herrrrr dah check apa semua, doktor tu buat surat untuk refer ke pakar kulit kat hospital. Ohh lupa nak mention. Mula-mula tu aku rasa sakit dada, then naik bengkak-bengkak kat kaki aku. Nak jalan pun susah. Sakit tu memang tak terkira laaaaa.... Ouhhhhhhhh sadisnya! Hahahahahahah. Then pi la aku dengan mak aku kat klinik kat hospital tu untuk jumpa dengan Dr Umaselvam (dermatologis). Dia ni asal memang dari India. Dah jumpa tu, dia tanya macam-macam la pulak.

Hmmm dah selesai pertemuan antara kami, tiba-tiba dia keluar. You masuk wad boleh? Aku pun diam la seketika. Ehh boleh pulak dia ni cakap melayu. Hahahahah.. Aku nak jawab pikiaq 2 kali. Then mak aku terus mencelah. Haa boleh sangat la tuu.. Haishhh mak niiii... Saja la kann. Tapi aku sebenaqnya tak kisah pun masuk ka dak. Then pada hari tu, bermula lah kehidupanku di wad selama 8 hari 7 malam. Lama dak? Hahahahah tapi yang hairannya tu, selama aku dok dalam wad tu, doktor-doktor tu tak boleh trace lagi aku sakit apa. Ohh hairan! Dah bermacam test dah depa buat termasuk mantoux test, hepatitis B, C, C4.. Monospot test, throat soub, semuanya negatif, Hahahahahah tapi bagus la kan  semua negatif. Hahahah ni mesti virus banyak sangat ni. Muaahahahahahh!

OLD | NEW

Follow me/Twitter