Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Setia Hujung Nyawa
Wednesday 9 January 2013 | 16:37 | 0 voices
Setia Hujung Nyawa? Haa mesti familiar dengan siapa-siapa yang follow cerita tu kat TV3 kan? So kita serupa! At first tu aku memang tak minat nak layan apa-apa cerita. Sebabnya bila aku dah start layan, memang aku akan obses dengan sesuatu cerita tu.

Aku start layan cerita tu when my cousin ajak aku teman dia tengok cerita tu. kebetulan waktu aku sleepover kat rumah dia. Dah tertengok, aku pun jadi tersuka la pulak. Pastu dia ada bagitau yang cerita diadaptasi dari sebuah novel? What? Novel? Okay. I am not interested at all. I hate reading. Semakin aku kerap tengok, semakin bertambah nafsu aku untuk nak tengok cerita tu.. Ini lah sebab aku malas nak menceburkan diri dalam sebarang penontonan drama bersiri.

Cerita tu disiarkan 4 hari dalam masa seminggu. So aku ni seorang yang terang lagi bersuluh memang malas nak tunggu gap antara hari tu. Tapi bila disebabkan minat ni, bersabar jelaa. Sebab cerita tu memang best. Cinta lepas kawin la katakan. Tapi bila dah baca sinopsis cerita yang aku baca dari artikel yang kawan aku bagi tu... Hmmm cerita tu mula ja seronok, tapi akhir-akhir tu agak sedih. Dah luntur sedikit semangat nak follow cerita tu sampai episod akhir. Huhhhhhh *sigh*

 
 Ini ceritanya.


 
Amar Asyraf dan Nelydia Sunrose.

Kalau nak tengok atau nak ulang tengok cerita ni. Boleh klik SINI.

OLD | NEW

Follow me/Twitter