Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Tired maybe..
Tuesday 8 January 2013 | 00:35 | 0 voices
Life / it 
 Penat sangat harini. Bangun awal pagi, pergi BSN beli number pin UPU untuk isi borang kemasukan pelajar ke IPTA. At first aku rasa agak nervous, rasa macam tak percaya pun ada. Maybe sebab I think I'm not ready yet but it's okay. Kat bank tadi memang sangat budak-budak lepasan SPM queue untuk nak beli number pin tu sampai kan line busy lah.

Before that, I've got a call. It was maybe could change my fate or my future fate. Lalalalalalaaa.. It's a job. Yeahh I got a job. Tapi aku tak rasa nak terima kerja tu. Kerja butik ja. Banyak sebab aku refuse to work there. Antara sebabnya adalah :

1. Tempat tu sangat jauh dari rumah.
2. Kedai tu sangat sunyi dan macam takdak customer.
3. Kalau aku kerja situ, dalam kedai tu hanya tinggal aku dengan mat Parkistan tu.

Takut kan kalau tinggal sorang dengan orang yang kita tak kenal? Rasa AWKWARD tu mestii!

Tumblr 



OLD | NEW

Follow me/Twitter