Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Kenapa dengan Cing?
Wednesday, 17 April 2013 | 16:03 | 0 voices
Cing itu siapa? Haa Cing tu adalah nama kucing baru aku. Dia sangat mengada-ngada. Kalau nak bagi makan tu, ya Allah.. Punya la cerewet.. Nak kena bagi makan ikan yang mentah tu. Makanan ringan yang sedai ada jual kat kedai tuu mana layan pun. Kan?? Ha punya la berlagak..

Tabiat Cing yang terbaru. Dia takkan benarkan aku tidur selagi dia tak tidur. Kalau aku tidur dan dia masih tak tidur, dia akan gigit kaki aku sampai aku terjaga dan haaaa aku melakukan aksi-aksi yang bahaya yang boleh ditafsirkan sebagai mendera binatang.. Siapa suruh kacau aku tidur lagi.. Itu kira cukup bagus aku bagi makan, bagi dia tidur sebilik dengan aku. Huhhh!!! Cakap pasal tidur sebilik?? Okay, semalam.. Eyyyyy geram betul aku kat Cing nii.. Punya la pemalas nak berjalan pi toilet, dia 'berjaya' melepaskan cairannya atas katil aku. Okay, that was the second time.

Yang kejadian kali pertama tu, aku bagitau kat mak. So aku agak berasa.. Emm noo, terasa. AKU TERASA MENYESAL SEBAB BAGITAU.. Ingatkan aku akan dapat reward sebab aku berlaku jujur.. Hehhh ni tak, mak aku marah tambah lagi ada sebab Cinggg kencing atas katil. Start pada tu, mak dah tak bagi Cing tidur dalam bilik aku, dan tak benarkan Cing jadi roomate aku. Huhhh! Mak, tidakkah mak tahu bahawa saya sedang train myself for getting new roomates bila dapat belajar luar nanti.. Haaa kan senang..  Tapi aku akan curi-curi bawak Cing masuk dalam bilik. So pekakkan telinga sajaaa o.O Kesian, Cing selalu jadi mangsa herdikan mak aku. Sabar Cing ya sabar :)

OLD | NEW

Follow me/Twitter