Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Kenapa dia perlu begitu?
Tuesday 16 April 2013 | 22:14 | 0 voices
Assalamualaikum.. Okay.. tarik nafas panjang-panjang sebelum memulakan cerita. Huhhh! because I've got so many things to be told.

DIA? Siapa dia tu? Haa dia laaa.. Sebelum asyik aku ja marah kat dia.. Now, harini keadaan sudah bertukar. For the first time dia marah kat aku.. Dan aku memang tak boleh kalau orang marah kat aku. Rasa macam dunia ni tak adil. Sangat tak adil bagi aku.. Ohh nooo.. Kenapa aku? Kenapa aku? Eyyy Kenapa aku rasa aku betul? Kenapa aku rasa dia sentiasa salah?

Ini adalah masalah aku. Masalah yang telah mucul sejak bertahun-tahun lamanya dan tak mampu diatasi sampai sekarang.. So now I keep thinking, who and how to fix my problem.. I keep asking that question. My life is just full with hows and whys and whos.. How should I end up all these matters? Haa tengok, sekali lagi ada pertanyaan yang aku sendiri tak tahu bila nak dapat jawapan.

I could feel something that deadly pissing me off.. Dan satu lagi masalah aku adalah malas nak mengaku aku ni salah. Tengok betapa tingginya ego aku. Kalau lah boleh diukur.. Fuhhh sudah pasti tak terukurnyaaa.. Kalau burung boleh terbang dan hinggap kat ego aku nii, pasti tiada jalan keluar untuk burung tersebut..

Tapi itulaa.. That's what makes him so special. He sooooooo patient. Ngahhngahhh.. Terbalik dengan aku. Aku yang pemarah. Aku yang bengis. Aku yang mengada ngada. Aku yang tinggi egonya. Semuanya aku.. Okay maaf maaf, atas kekasaran yang telah ku ungkapkan. Tapi memang aku yang selalu bertindak kasar kat dia. Tapi dia macam watlekkk jaa... Hmm macam sakit hati pun ada. Confuse samada dia bendul ataupun saja buat-buat tak tahu... He's so mean.

Everytime I talk to him, I feel that I can hold this entire world. How precious that time. Tapiiii itu time kami okay. Tapi bila time tengah berperang, it went instead or maybe something worst than you could ever imagine. Tapi time dia sweet, memang sweet sangat.. Apparently, I have to try to wait for next 2 years. InsyaAllah, kalau ada jodoh, hubungan kami akan menjadi sah di mata Allah. harap harap macam tu la... Macam nak nangis sampaikan aku terpaksa 'vomit all out' kat blog pada malam yang sungguh indah.. Okay, sangortttttt..

OLD | NEW

Follow me/Twitter