Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Thanks!
Saturday 27 April 2013 | 22:58 | 0 voices
Hi peeps.

Sebelum itu, saya ingin menyuarakan perasaan marah saya terhadap handphone saya yang sedang nazak. Bakal menemui ajalnya yang tersendiri. Ini semua disebabkan saya yang asyikkkk main game Temple Run. Biasalah, I used a common one, so I deserve this.. Dia ( handphone ) masih lagi dapat berfungsi, cuma screen dia tak dapat nak bergerak. Touch-screen handphone, so it cannot be functioned normally. I consider you got what I've said.


Tertanya-tanya macam yang boleh rosak sampai macam tu sekali?*

Mana tak rosaknya, tengah main Temple Run tu, dia asyik tersekat-sekat.. Then I used my magic hand and keep hoping it would be magically back to normal. Angan-angan yang sekadar hanya tinggal kenangan. It was still the same. Nothing fixed. My patience is wearing thin then aku ketuk screen phone tu berulang kali. Pastuuuuu dia tiba-tiba terpadam.

As I'm expected, ya ya yaaa..

-
-
-
-
-
-
-

Sila isikan ruang kosong tersebut.. Ughhh screen masih bernyala tapi sudah tidak berfungsi. Tak berfungsi okay tak berfungsi?? Tak perlu ulang banyak kali* Why it should be like that at thatttt time? I really need it at that time. Sebab Rasfan cakap nak datang rumah. So I need a phone because it was the first time for him to come here. He needed to know the ways, hummmm..

I MANAGED to explore.... I could hit the keypad eventhough the screen cannot be functioned.  So I called and told him. He asked me to be outside the house, he'd know. Tapi aku tak tunggu depan rumah pun. Aku dengar kereta bunyi kat depan trumah then call dia. Dia cakap dia dah ada kat depan rumah. Okay, keluar dengan hati penuh berdebar-debar* First time face to face even dah banyak kali terserempak kat sekolah.

Sila jangan gelakkan saya, Saya mohon.

Sebelum aku ada suruh dia bawak sekali barang yang dia nak bagi tu. Entah apa ja barang yang dia nak bagi tu* Then bila dia sampai depan rumah then aku pun keluar rumah. Panggil mak keluar, sebab dia teringin nak tengok si Rasfan tu. Okay mak pun nak jugak. Hmm cakap cakap cakap, pastu dia sua beg yang dia bawa. It was a paperbag. aku pun ambil la.. Aku dapat rasakan isi dalam beg tu sangat berat dan okay okay masuk dalam baru tengok apa isi dalam. 

Dia balik, aku dengan mak tunggu depan pintu sampai kereta Spectra yang dipandu oleh akmal get off of our sight. Huhhh.. Masuk dalam sambil hati ni berkobar-kobar nak tengok isi dalam bag. 

Errhhmaigadd..  It's all about One Direction. He gave 1D TMH Yearbook, Harry The Unauthorized Biography, The One direction Story. Im screaming.. Tak kira tak kira nak menjerit jugak. Aku hanya dapat beli album TMH ja, tapi buku-buku ni memang tak dapat lahh... Kalau nak beli semua ni memang kena tunggu aku dapat mana elaun lah. Seriously.. Huhhh... 









p/s: Kalau nak marah kat telefon, jangan terlalu over. Jangan terlalu ikutkan perasaan sampai nak baling telefon kat dinding lah.. Kalau dah jadi macam aku memang susah. Dengan telefon rumah pun rosak. So nak guna time nazak macam ni, hmm.. 




OLD | NEW

Follow me/Twitter