Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

Terbalik, t e r b a l i k
Friday 10 May 2013 | 14:46 | 0 voices
Hi readers.


It's been awhile, m a y b e ? Okay I am sorry.

Dengan ini saya merasmikan department t e r b a l i k saya :)

Apakah benda yang saya maksudkan dengan terbalik itu? Yaa semestinya kisah cinta saya. *with background music.


First of all. Mak. Yes mak saya. Yes my mom. MY MOM. Aku kadang-kadang confuse. Siapa yang sedang bercinta sekarang ni? Maaf kerana menggunakan formal word* Sebab apa aku cakap macam tu.. Hmm yelaaa.. Kalau apa-apa pun mesti mak akan tanya pasal Rasfan debab tuu.. Hahahahah maaf-maaf* Even time drive mak akan tanya, tanya jaaa pasal si Rasfan tu.. But ouh wait. let's take on the bright side. Bagus jugak mak concern pasal kami kan. Setidaknya hubungan aku dengan Rasfan mak bapak restu jugak.Mohon kekal sampai ke jinjang pelamin, insyaAllah. Yayyy!


Large 

Sampai satu tahap tu mak aku ada cakap. Mak akan kecewa kalau, kalauuuuu hubungan kami tak berjaya. Hmm faham kan apa yang aku maksudkan. Sampai satu tahap tu mak rasa eyhhhh rindu kat Rasfan pulak. Disebabkan dia dah berapa kali dah cakap dengan Rasfan. Dan si Rasfan pulak ni satu hal. Dia ni kadang-kadang malu sangat sangat sampai malu tak bertempat. Nak cakap dengan mak aku pun malu. Malu jadah apa pun taktau. Eyy kadang-kadang geram laa. Mak aku harapkan rang yang tak malu, segan bila nak berhadapan dengan orang, terutama dengan orang tua. Haa datu macam mana la aku tak geram. Ouhhhh!

Geram dan marah memang tak dapat dipisahkan. Aku ni pun hairang sebab aku ni suka sangat marah. Kesian kat Rasfan. Tapi kadang-kadang jalaa rasa kesian tuu.. Erhhh tolong laaa.. Aku ni baik sebenarnya. Hahahah! Tapi perasaan marah tu memang susah gilaaaaaa nak dikawal. Rasa macam aku pulak yang dikawal. So taktau la macam mana aku nak hidup berumah tangga nanti. Hope semua akan berjalan dengan lancar dan lancar dan lancar. Kan ? Hmm tolong la aminkannn :')


OLD | NEW

Follow me/Twitter