Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

First speaking
Friday 21 June 2013 | 23:01 | 0 voices
Hi creatures.

Today was my first presentation at the front. I need to speak. Well it was general.

I couldn't believe that I can speak, better than what I expected.


Hehe
Heheh
Hehehe
Heheheh
Hehehehe
Heheheheh
Hehehehehe
Hehehehehehe
Hehehehehe
Heheheheh
Hehehehe
Heheheh
Hehehe
Heheh
Hehe

Setiap kelas perlu ada seorang wakil untuk bercakap kat depan. I repeat ( perlukan seorang wakil ). Aku memang dah takdka pilihan, disebabkan kelas kau hanya mempunyai 5 orang sahaja. Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kami hanya terdiri daripada 5 orang sahaja dan semuanya perempuan. I repeat ( semua perempuan ). *cause I'm repeatitive :)

Dengan tanpa segan silu, aku berjalan ke hadapan, tanpa membuat sebarang preparation untuk presentation ni. aku baru tau yang Sir suruh setiap kelas kena ada wakil. dan aku memang takdak idea langsung nak cakap apa.

Tapi dengan kuasa tuhan ni siapa nak jangka kan. aku berdiri tak sampai 1 minit, *hi and a very good morning to all mula berkumandang. Ohhhhhhhhhh!

Funny animated pics - Funs & Mix 

What topic that I chose to be talked to?

Spontaneously I chose to talk about the benefits of speaking English.

Yaa memang tak sangka aku akan pilih tajuk tu. Ahh tak tau la apa dah jadi dengan aku harini. Mungkin nasib aku sangat baik harini atau apa-apa ja.

Who cares?
(100+) Likes | Tumblr

p/s: Jangan cuba untuk mengalah selagi tak cuba.

OLD | NEW

Follow me/Twitter