Calm.

Suni
Amani.
'To be or not to be, that's the question'

kejadian yang lawak ! Wajib baca
Sunday, 22 May 2011 | 14:35 | 0 voices
Sure ada yang tertonggeng tonggeng , terbalik balik , tertonggek tonggek ! :))
Alkisahnya camniii . Masa waktu break td nii waktu aku tusyen rehat laaa . Pastu aku dengan Jihah pii turun bawah . Kami taktau nak pii mana . Just followed or step . Hahahahhh . Then kat tempat aku tusyen ada pasar tani . Yela hari nii hari ahad , weekend . Ada la pasar tani . Jihah kata dia nak beli otak otak .
Kami pii la nak beli otak otak tuuu . Tengah dk jalan , Jihah kata dia kata couple . Tetiba dia tunjuk picture balak dia . Tekejut aku when i saw her BF . Whoaaa ! Etrik Azmeer . Abag kpda Etri Ameera , kawan aku tu kott . Baik la dengan aku . Kecoh ! Jihah tnya macam macam cmna kenaii . Macam macam . Dia tu dah la banyk tanya . Aku pun bgtau lahh . Okay ! Kami dah sampai kat kedai otak otak tu . Selam ni aku tak pena makan otak otak . Tengok pun tak pena . Just pena dengaq nama otak otak ja . Jihah beli 4 kott . Okay . Then kami singgah seven-e ! Dia ingat aku nak beli apa apa . Tp dak punn . Kami keluaq balikk . Kami pi minimart kat bawah tuuu . Dekat jaa dengan tempat tusyen akuu . Macam biasa laaa . Aku belii benda kat bawahh nii . Heeeeeeeee :D



Pastu kami naik masuk kelas macam biasa . Waktu tu kelas add math ! Bau otak otak tu memang aku tak bulehh nak tahan . Wangi gila lahh even tak pena rasa . Tak tahan , tak tahan . Aku amik plastik otak otak kat jihah , aku bau . Tak puas lg . Aku bukak plastik aku bau sambil pejam mata . Aku bukak bukak mata , TERKEJUTT (sambil senyum) Tau apa ada dalam plastikk tu ? Ni haaaa !

   Sapa yang tak tergelakk . Dah la cegu punn dah masukk . Sekali dengan cegu tergelak . Kami mintak kbenaran kt cegu nak pii bg balikk pengepit ni kat abg yang jual otak otak . Memang gelak pecah perut wiooo ! Kami bg kat abg tuu , haaa reaksi diaaa . COOL . Senyum + gelak besaq . Ngeeee :D Hmm yang tu jaa . The End of my Story . <3 Anyway , thanks Jihah bagi aku rasa otak otak tuu . Sedap , pedas , manis !







Labels:


OLD | NEW

Follow me/Twitter